Monday 21 May 2012

Kenali Saya


Nama saya Zakiah bt Abdul Ghafar. Umur saya jeng jeng jeng..... 31 tahun... Dah kahwin pun.... 
Gambar suami? xpayah la kot.... gambar mak bleh la.....

ha, ni la mak saya... namanya Wan Aminah bt Wan Ibrahim.... tak keje... duk kat rumah je... orang kampung la katakan..... Mak saya adalah insan yang selalu memberi semangat kepada saya untuk menjadi seorang pendidik. Walaupun mak saya tidak berkelulusan tinggi, tapi dia telah berjaya mendidik saya dan adik - beradik saya menjadi orang yang berjaya..... Ternyata golongan SES rendah juga mementingkan pendidikan anak - anaknya agar menjadi jauh lebih baik daripadanya. Saya masih ingat lagi, masa saya kecik - kecik dulu, mak sayalah yang ajar saya Penulisan. Katanya, jarakkan satu perkataan dengan perkataan lain dengan jari telunjuk kita. Terima kasih, mak....
 Next....Saya adalah bekas pelajar

kampus ni:

Saya ambik Ijazah Sarjana Muda Perakaunan... Sekarang saya sambung belajar kat sini pulak
Kat sini la saya diberi tugasan untuk buat blog ni... untuk subjek SGDT4013 Aplikasi Teknologi dan Inovasi Dalam Pendidikan.....

Ha.... inilah pensyarah saya....kenal tak? Hensem kan? Selamat hari Guru En. Zol...
dan terima kasih sebab ajar saya bina blog ni... sedikit sebanyak saya dapat kembangkan idea n luah perasaan kat sini.... Insya Allah, bila jadi guru nanti, saya akan cuba aplikasikan teknologi ni dalam P&P saya...

Ok lah, ini sedikit tentang keluarga saya.....
Saya ada seorang suami dan dua orang anak.
Yang ni anak saya yang sulung.....heroin...
hebat ni.... macam power ranger pink lebih kurang.... hahaha.... 'xdan nak igat'

ha... yang ni pulak adik dia... hero...
 tentu la lebih hebat dari heroin.... gigi depan pun dah patah dah... sebab suka buat aksi WWF... huhuhu... oklah... nanti saya update lagi next time.... tq for viewing this... jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment